fyra timmar och fortfarande vaken...

Halloj!!

Det händer mycket på en och samma gång. Dock vet jag inte om jag är redo för alla förandringar.
Jag önskar att livet var som en öppen bok. När det blir jobbit så är det bara att stänga boken och lämna den på hyllan. Det hade iallafall underlättat mitt liv.
Jag vet värken ut eller in. Känns som om hela min värld rasar samman.
Det känns som om alla rör sig utom jag, jag står fortfarande och trampar på samma ställe.
Men det är en annan historia!

Med mina knappa fyra timmar med sömn i natt så är jag fortfarande vaken.
Har hunnit med mycket idag. Kanske lite med mycket? Och med saker jag egentligen inte borde hunnit med.
Pluggandet har ju inte gått för sig överhuvudtaget. Funderar starkt på att ställa klockan på sex i morgon bitti bara för att hinna med några tal innan lektionen börjar. Men det ser ganska dött ut då jag verkligen kan behöva min sömn inatt.
Har varit ute och fotat idag i grupp, jag hoppas bara att resultatet kommer att bli bra. Vi får väl helt enkelt se hur det blir, jag hoppas på det bästa om inte annat! (Har inte laddat in bilderna i datorn så ni kan tyvärr inte få se något idag).
En go thai lunch med Linnea blev det också. En lång sådan.
Tror vi närmare bestämt satt där i tre timmar. Men har man kul och mycket att prata om så går tiden av sig själv.
En sväng förbi Felicia för gött häng och tjöt hanns även med. Känndes bra att få skratta åt obetydliga saker!
En promenad med Tobias och lite snack. Är grovt tacksam för den tiden, det behövdes.
En fika i staden med Jasmine också. Härligt att få träffa någon som inte lever i samma shit som jag.
Så det känndes lite extra bra att få träffa henne idag. Så himla go!!
Så min dag har kännts rätt så hetsig. Men vad gör man inte, behövde nog en sådan dag.
Att få hålla tankarna borta. Åh, ibland hatar jag verkligen mig samtidigt som jag älskar mig.
Haha! ohåh ibland så ;)

Trots att jag verkligen skulle behöva sätta mig ner och plugga får det vänta tills i morgon.
Har förtillfället viktigare saker att ta i tu med.
Måste ta en dusch, bädda sängen, packa inför i morgon samt att jag måste sova.
Det där med att inte kunna sova på kvällarna tär mig, detta medför att jag inte heller kan äta ordentligt.
Eller så är det helt enkelt för mycket på en och samma gång just nu.
Antingen får jag ta tag i mitt liv, eller så får jag läggas in...bara att välja!
Och jag vet inte längre om jag orkar kämpa, men det skulle ta mer energi om jag bara släppte allt.
Det skulle jag nog dö av. Så jag står i mitten på två sidor. Jag vet inte vilket håll jag ska gå...
Men även det är väl en sak i sig.


Grab the as..!Nej men var tvungen att komma med denna bilden för att
den är så skev som det bara går!!

Klänning vila: 699:-
Strumpbyxa: H&M: 99:-
Naglar Emelie: 300:-
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0