Fest med esteter

Hejsvejs!! (:

I fredags blev det att hänga med Emma för lite party hos hennes klasskompis.
Det var riktigt trevligt med härligt folk! En fart fylld kväll helt enkelt.
Perfekt full, perfekt folk, och en alldeles för härlig Emma. Så tack Emma, det var verkligen jätte trevligt.
Även ett tack till Malin som hade festen.

I går, Lördags blev det in mot staden på lite party/krök med Melissa.
Helt okej måste jag säga!
Dock när vi skulle hem var det ett jävla liv med bussar. Aja, vad göra man, gött snack på busshållplatsen i allafall!
Och nej vi tog inte taxi då vi är fattiga studenter :P
Det som var mest jobbit var att när bussen väl kom och jag bytte till min buss i partillecentrum så visar det sig att bussen bara gick halva vägen. Så var tvungen att ringa och väcka mamma för att hon skulle hämta mig.
Väldigt snällt om inte annat!

Idag har jag sovit, lääänge.
Blev en sväng in mot centralstationen för att säga hejdå till systrami.
Jag hoppas att det inte dröjer för länge tills jag ser henne igen.
Nu blir det plugg för mig del...

Jag gillar min nallebjörn... och jag ser ut som ett spöke
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0