Den där Felicia....

Hejsan!!

Känner mig illa tvungen att slänga in ett inlägg här då min kära klasskompis Felicia sitter och hetsar mig.
Så det är för tillfället Felicias fel att jag inte jobbar på lektionen, så jag skyller på henne!!
Okej, kanske är mitt fel också, men hon utmanade ju mig så jag måste ju?!
Okej, bara för att jag älskar att tävla och tål inte riktigt hetsen, haha!
Men nästa gång så är det jag som hetsar henne!

Och förutom hetsen så är detta en lång skoldag.
Jag slutar nämligen inte försen tjugo i fem... blä!
Så istället för att ha koncentrationen på skol arbetet så ligger koncentrationen taggad på annat håll.
Taggad till max om inte annat!


Goa brudar i klassrummet, Vic och Fille!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag gillar att hetsa! hehehe

2011-09-19 @ 15:46:35
URL: http://felicialinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0