Älskar du mig?

Ibland undrar jag om det är kärlek eller om det bara är ord.
Om det är ord eller om det är ord som har betydelse.
Är denna mening sann eller är den bara påhittad.

Alla har vi våra funderingar och fördommar.
Alla vill vi alla uppnå det som är sant och rätt.
Men vad är egentligen sant och rätt?
För alla har vi olika åsikter om olika saker.

Det känns som om du delar mig på mitten.
Du tar bit för bit tills det inte finns något mer att ta av.
Du gör mig trasig.
Från en början gjorde du mig hel och vacker...
Nu för tiden gör du mig ful och mindre.
Aldrig trodde jag att det var du som skulle svika.
Aldrig trodde jag att det var dig jag skulle behöva sakna.
Inte var det dig jag trodde skulle ta död på mig.
Men det är just du, du som egentligen inte har någonting med mitt liv att göra överhuvudtaget.
Ändå är det just du som gör mitt liv till ett rent helvete.
Varför måste onödig engeri tas, varför måste konflikten uppstå?
Vi hade det så bra, men än en dag så rasade allt.
Ingenting kan längre göra det helt igen.
Ingenting....

Alla vill vi uppnå något, alla vet bara inte vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0