Alldeles för lite sömn...!

Hejsan! (:

Min helg har varit ganska annorlunda men väldigt rolig!
Åkte till pappa i fredags och stannade där till lördagen.
Var dock hos Tobbe i fredagskväll med trevligt sällskap.
Gårdagen spenderades hos Jennifer där även sömnen fick vila.
Vi körde på Harry Potter filmerna. Dock var vi inte så duktiga och lyckades bara hinna med tre filmer haha!
Men filmerna är ju så sjuukt långa! Men det var trevligt!
Har ju en liten pinsam historia om att jag inte sett en enda hel Harry potter film... Men nu har jag iallfall sett tre utav dem hehe ^^
Har förövrigt inte fått så mycket mer gjort. Sovet har jag då inte.
Så känner att skoldag i morgon kommer vara vääldig jobbig. Men vi får väl se.
Kommer se ut som en panda på skolfotot i morgon med mina mörka ringar under ögonen...


Lillebror som blir stylad i håret av vår kära frisör samt nagelteknolog Emelie!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0