Städ ryck

Hejsan! (:

Inatt (öh, förra natten eller natten till denna dag, eller natten från måndag till tisdag) då mina vänner fick jag mig ett ryck. Jag hade lagt mig till sängs ihopp om lite sömn. Men det då inte!
Fick istället ett ryck om att jag var tvungen att städa upp lite på rummet och samtidigt rensa ut lite kläder.
Japp, sisådär klockan ett. Var inte klar försen vid tre och lyckades inte somna försen runt fyra tiden.
Så jag fick sisådär fyra timmars sömn.
Därför vill jag passa på att med fyra timmars sömn har jag fortfarande inte gått och lagt mig och jag ska upp klockan sex i morgon bitti. Känns jätte bra! Eller kanske inte -.-

Dock har jag inte gjort jätte mycket idag. Gick i och för sig till halv fem.
Åkte sedan till Ica med Felicia och sedan hem till henne.
Därefter blev det naglar, dock bara två tippar plus lite filing.
Sedan hem till Melissa för lite te drickning.
Väl hemma blev det att tänka ut lämpliga julklappar (bättre att vara ute i god tid).
Även lite Oriflame shopping.


GODNATT!!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0