Jag viker mig av skratt...!!

Hejsan!! (:

Idag började jag dagen med att försova mig,missade första lektionen.
Känns jätte bra....eller INTE!! Helvete!
Första hela lektion jag missat sedan vi började denna termin så det är väl okej. Men ändå.
Min närvaroöversikt var ju så fin tills idag :(
Annars så har väl skoldagen varit helt okej. Dagen flögförbi.
Webbdesign lektion känndes inte alls jobbig och besvärlig som den brukar vara.
Så det känns bra!

Efter plugget drog jag hem till Melissa.
Där blev det mat,tårta,kakor m.m mums!
Kan säga att det var länge sedan jag skrattade så här mycket.
Känndes som om vi skrattade åt precis allting. Haha!
Kul vare om inte annat!!
Annars så har inte så jätte mycket hänt idag.
Jag kom precis hem då mamma hämtade mig.
Så tänkte jag skulle hoppa in i duschen då jag har nya lakan.
Mums! Att lägga sig i en ny bäddad/tvättad säng kan inte vara godare!
Ännu bättre när man själv har blivit nyduschad också.


Titta vad jag har fått av mamma och Jouko!! :D <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0