Ingen rubrik

Hejsvejs!!

Idag började jag 8.10 trodde att jag hade varit hur duktig som hälst och skulle komma i tid blablabla.
Jag måste ha tappat det helt då jag trodde bussen skulle gå sisådär tjugo-trettio minuter senare.
Yes, älskar att jag alltid är i tid till matte lektionerna... ><
Så såg min skoldag ut, försovning till matten som dess utom var min enda lektion idag.
Känndes verkligen värt...
Det blev att åka hem för lite mat och sedan blev det ner till gymmet med Felicia.
Har redan börjat känna träningsvärken i ryggen, fyfan!
Men då känns det iallfall att man har gjort något.
Efter träningen hämtade jag lillebror på dagis.
Sedan mysade vi lite hemma med te, oboy,skorpor m.m även en liten tupplur.
Har varit jätte seg idag, så kände inte för några större ansträgningar idag.

Ush vilket väder vi har haft idag förresten.
Sådant gillar vi inte!
Skyfall och hagel säger jag bara. USH!
Dygnsur till skolan och dygnsur till träningen.
Älskar verkligen svenskt väder, eller INTE!! -.-



Trött pojke, men ack vad jag älskar dig!!
Godnatt! //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0