Ideologier

Hejsan!!

Idag har jag inte gjort annat än suttit framför samhällkunskaps boken.
Trots att jag har suttit med den hela dagen har jag inte lärt mig speciellt mycket.
Tycker nämligen inte att Ideologier, politik och sådant är speciellt intressant.
Därför blir det lite jobbigare att lära sig också...
Men nu äntligen har jag iallafall gjort klart nästan alla instuderingsfrågorna förutom en då jag inte förstår frågan.
Jag har nämligen prov i morgon på detta, och jag känner mig lika duktig varje gång då jag öppnar boken kvällen innan. Ush, det får bli skärpning nu! Fine, jag är fortfarande lika taggad, dock är inte motivationen där för att sätta sig en lördags kväll och öppna läxböckerna. Känner att det är något jag måste börja jobba på^
Yes, nu ska jag facebooka lite och sedan blir det natten för mig.


Man kan säga mycket med bara en blick...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0