Gymnasie Mässan

Hejsan!

Denna vecka har jag haft fullt upp.
Har inte hunnit suttit vid datorn, träffat folk m.m jag har inte ens hunnit med att se på mobilen.
Känner mig helt slut!

Igår var jag vid våran monter, Munkebäcksgymnasium, från 12.30 - 20.00
Var även där idag.
Känner mig helt färdig från igår. Två pass i raden var då inte bra för mitt knä.
Men det var ändå kul^
Och idag har jag inte heller hunnit med något då jag har pluggat.
Så känner mig helt färdig.
I morgon är jag "ledig" eller vi har rättare sagt specialschemadag.
Dock har jag ett prov och ett läxförhör att göra.
Jag ska även vara hårmodell åt Melissa tjugo över åtta, så i morgon kommer det bli en lång dag.




Träffade även på Patrick som fick lägga lite ögonskugga på mig.
Så himlans duktig! Jag får det inte rikitgt att fastna på bild, men det är jätte fint^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0