Det var då ett jävla hallå

Hejsan!! (:

Denna helg har då varit underbar!
I fredags var jag på tjej middag hemma hos Michaela.
Jätte trevligt och super god mat!!
Dock var jag lite stressad då jag skulle på tre stycken efterfester. Han dock bara med en.
Men som sagt, det var trevligt och det var roligt, så varför gå :P

Igår blev det att hjälpa Yasmine med flytten. Ohja, det var då ett jäkkla hallå. Men det var lite roligt även det^
Kul att träffa syster om inte annat!
Det blev sedan att jag stannade med syster i Halmstad.
Vi fick inte så jätte mycket gjort utan det blev mest prat och en hel del skratt.

Idag blev det att hjälpa syster med tvätten.
En cykeltur till station.
Ihopp bygg av byrålådor.
Disk.
Mat och andra trevligheter.
Det känndes som om vi inte fick så jätte mycket gjort. Men i slutändan så blev det nog en del iallfall:P
Jag tog tåget hem vid fyra tiden så vi hade inte så jätte mycket tid heller.
Väl hemkommen till Göteborg blev det att gå bort till Östralarmgatan för Oriflame visning.
Var rätt så trevligt, dock blev det mindre folk än väntat, men det var trevligt ändå (:

Så för ca en timme sedan kom jag väl hem.
Så nu är jag rätt död.
Jag borde egentligen plugga, men jag känner att jag verkligen skulle behöva sova.
Får se hur jag gör, dock lockar sängen något fruktansvärt.


En glad Yasmine!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0