Skolan börjar kännas som mitt liv

Hejsan!!

Har nu gett upp pluggandet.
Kan inte påstå att jag suttit och ansträngt mig speciellt mycket.
Jag fick iallafall klart en bildanalys, en Labrapport och en kompletering.
Så det känns iallafall helt okej, det är ju inte direkt att jag överansträngt mig.
Dock känns det mer och mer som om skolan är mitt liv.
Under denna veckan har jag upptäckt att skolan styr mitt liv..
Och den kommer fortsätta detta ett ganska bra tag till och det kommer bli ännu värre närmare våren för då är det massor utav saker som sker utanför lektions salarnas väggar. Då är det inte bara lektioner utan det är frågor kring skolan... Ibland känns det verkligen som om jag tagit mig vatten över huvudet. Men det kan vara lite nyttig det också.
Eller? Jo, det är det. Just nu känns det bara som om det är väääldigt mycket på en och samma gång.
Nej, nu ska jag sova då jag ska kliva upp om ca sex timmar!
Skål på det!!


Lite pigg trots visarna på klockan...!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0