På banan igen

Hejsan!! (:

Jag har varit lite dålig på att uppdatera här, men det har varit mycket att göra.
Jag var ju som sagt i Halmstad till i fredags.
Det blev sedan lite degkrök hemma hos Pontus samma kväll.
Lördagen blev det klassfest hemma hos Linnea. Super trevligt!!
Dock blev jag alldeles för galen/sprallig eller hur man ska beskriva det, men jag hade verkligen kul!!
Något vi borde göra om igen :D
I söndags var jag bakfull så sov bort nästan hela dagen.
I måndags satt jag ch pluggade, var i skolan och kom inte hem försen vid fem tiden.
Samma sak igår, pluggade matte fram till 00.00

Idag hade jag matte prov. Det var även det jag satt och pluggade på igår.
Kan ju inte påstå att det gick så bra. Men man kan ju hoppas på ett Godkänt iallafall.

Och där dog min fantasi. Kommer inte på vad jag ska skriva mera så tror jag ska krypa til sängs och ta en tupplur. Känner mig helt färdig efter gårdagems pluggande och dagens prov.
Men hade en rikitgt rolig fotolektion då vi bara satt och fulade oss. Hehe^^


Nea och Mikkans konstverk, två hundar som står och jukkar, gjort av häftmassa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0