Kärlek


Egentligen borde jag sova nu.
Egentligen borde jag tänka på annat.
Egentligen borde jag göra en massa saker.
Åh, orkar inte mer!
Vill inte vara kvar i den här hålan något mer.
Jag vill ha ett nytt liv. Jag vill rymma härifrån.
Inte för alltid, men för ett litet tag.

Jag vill bli sådär sommarkär.
Leva en hel sommer under samma tak, skapa massa roliga och fina minnen.
Bara leva och inte bry sig om tid och rum.
Jag vill skapa magi, jag vill att allt ska vara som i den där perfekta drömmen.
Jag vill skapa liv och rörelse.
Skapa mig mitt egna liv.
Göra sådana där saker som just jag gillar.
Bara leva livet pricis sådär som man borde göra.

Rym med mig. Ta mig till det där perfekta stället.
Du vet precis vad jag menar om du är den där perfekta kärleken.
Den perfekta som vet precis vart jag vill....♥


<Styvalinan>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0