Julkänslan är på topp

Hejsan! (:

Idag är det bara en månad kvar tills det är julafton.
Och jag är super taggad. Vill ha snö och jul typ nu!
Orkar inte med att det ska regna och vara tråkigt väder :(
Men som sagt, bara en månad kvar! :)

Och toppen över i et så var jag ledig i dag ;D
Så det var skönt, passade lillebror idag så blev inte så mycket sovmorgon i vilket fall.
Men var gött att få vara hemma!
Känner mig utvilad till tusen så det är riktigt gött.
Har lyckats somna innan åtta tiden nu två dar i rad..
Vet inte riktigt vad det kan bero på, sliten eller nått?


Älskar dig lillebror!!!<3 rund tjej eller nått?:S
Aja, nu blir det sägen för min del, nattinatt!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0