Dramalektion

Hejsan!! (:

Idag hade jag bara en styck lektion, drama.
Var en riktigt bra lektion. Rätt seg start men sedan kom alla igång.
Riktigt roligt!

Väl hemgången vid halvtvå så blev det att göra mat och annat skoj.
Avslutade även ett samtal med syster nyss som varade i två timmar.
Haha! Känner att jag saknar den jäveln! <3
Nej, nu ska jag ta tag i tvätten, sova en sväng, dricka kaffe och sedan tagga inför vår utställning på skolan.
Ska bli rikitgt intressant (:
Dock så är bilderna helt knast uppsatta. Irriterande att min bild hamnade på en  vit vägg, hade heldre sett den på en svart. Men jag får väl skylla mig själv som inte orkade vara med och sätta upp dem..
Bilderna är snygga ändå! ;)


Galen, sliten och allmänt trött!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0