Det där med att gå upp innan klockan tio

Hejsan!

Morgon dagens tisdag gick väl sådär.
Skulle egentligen vakna och gå och träna i morse.
Men jag kände det inte var lönt då mitt huvut kändes som om det skulle sprängas.
Så det gick inget vidare. Blev en försovning till skolan också...
Tror det berodde på att jag ändrade morgon schemat.
Så då tänker jag, japp kör på i morgon efter skolan istället?
Har ändå bara en lektion i morgon och kommer sluta innan klockan tio.
Så varför inte?

Var hos Felicia förut.
Det blev en kopp kaffe och massa tjöt.
Riktigt trevligt! (:


Åt kvällsmacka och tog en kopp te förut.
Ibland är livet lite extra bra ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0