Det är så vi rullar

Hejsan! (:

Idag var jag ledig då treorna skriver nationella. Rätt gött!
Dock blev det ingen ledighet här inte.
Jag har massor utav saker som ska vara inlämnade inatt...
Så det är nu jag ska börja plugga, nu då man egentligen borde lägga av med det.
Men jag är ju lite kärringen mot strömmen.
Trots ledigheten åkte jag ändå till skolan för att hjälpa vår lärare med skolcafét.
Helt okej, men kändes lite onödigt då jag hade räknat med att stå två pass så blev det bara ett.
Men vad gör man, det blev att öppna skolböckerna en stund istället.

Efter skolan blev det iallafall att träffa Melissa en sväng.
Blev att glo en film, tio orsaker till att hata dig. Rätt rolig, dock gammal film.
Annars så har inte så jätte mycket hänt idag.
Ska som sagt börja plugga nu, känns som om detta kommer ta hela natten.
Skål på det!!


Haha, bara älska oss!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0