Då var man i Halmstad

Hejsan! (:

Då var man i Halmstad och hälsa på systern min.
Riktigt trevligt ska jag säga, har verkligen saknat henne!
Kom hit i går. Då blev det en fika och sedan blev det god mat, flygande Jakob.

Idag har vi varit i "stan" och försökte hitta lite kläder till systern, det gick väl sådär.
Vi kom hem med ett par byxor iallfall :)
Vi var även och sola. Riktigt gött, dock fick man inte så mycket färg.
Men ändå riktigt gött!
Annars så har inte så jätte mycket hänt idag.
Jag var med på Syrrans förfest, men med tanke på att jag inte har åldern inne ännu så fick jag inte följa med in på krogen. Hade inte vakten varit så jävla stel så hade det inte varit några problem.
Men vad gör vi, nu kör vi!!


Glad tjej om inte annat! Eller kanske vi ska kalla det galen?

Så nu ska jag sitta och vänta på syster yster och glo despil!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0