Veronica Maggio

Hejsan! (:

Världen är allt orättvis vill jag bara börja med... utifall någon missat detta!

Gårdagen var riktigt go!
Hela dagen började med att man vaknar och är jätte stressad då man vet att man har mycket att göra men för lite tid.
Men det var det värt!
Det blev att åka in och se Veronica Maggio på Liseberg tillsammans med Melissa,Nicole,Moa,Nina och även Jocke var med en sväng. Riktigt trevligt!

Idag skulle jag egentligen in till göteborg för att se när kusinerna springer göteborgsvarvet. Dock så är alla så tröga så jag tror jag ska strunta i det. Om inte annat är det försent snart.
Och min mor vägrar prata med henne så jag förstår inte varför jag ens försöker..
Men men, nu blir det en lång dusch och sedan får jag väl se hur dagen kommer att se ut.
Pusshje♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0