Tuff helg = Jobbig morgon

Hejsan! (:

Kan meddela att ta sig ur sängen på morgonen är verkligen inte min grej.
Jag hade gärna sovit bort hela dagen om jag så fick.
Men ikke!
Jobbig dag med andra ord. Men den blir väl bättre så småning om...?
Solen har tittat fram idag om inte annat. Dock blåser det något fruktansvärt!

Måste få lite skolarbete gjort idag, för så som det är nu så håller det inte.
Har redan gjort två helt kassa uppgifter, och kan ju hoppas på ett godkänt om inte annat...
Kass helt enkelt!
Nej, nu ska jag ta det steg för steg.
Först är det skolan, sedan ska jag ta tag i träningen också.
Har sagt det ett tag nu, så känner att det börjar bli dags!


Rätt så charmig må jag säga...(;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0