The bitch is back

Hejsan! (:

Kom hem inatt från vår resa i Legoland.
Klockan 02.00 var vi hemma ungefär, somnade inte försen 03.40 så jag var rätt död i morse som gjorde att skolan sköts åt sidan. Inte det bästa jag gjort. Men det var rätt värt då jag inte hade hållt mig vaken i skolan. Men i morgon är ett måste att ta sig till skolan!!

När jag väl vaknade så blev det att äta frukost och sedan ta sig till Melissa.
Trevligt att få träffa henne igen! (:
Och självklart blev det lite lek med valparna också^

Har även följt med syster till vårdcentralen då hon är sjuk... igen!
Så stackar ligger till sängs och mår dåligt. Bara hon inte smittar mig! För det har jag då inte råd med!!!!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0