Solen är bland mina närmaste vänner

Hejsan! (:

Helgen spenderades som sagt hos min pappa.
Vi gjorde väl inte så jätte mycket förutom att lata oss.
Annars så hände det inte så jätte mycket. En väldigt lugn helg måste jag medge!

Idag har jag däremot först och främt latat mig fram till klockan två skulle jag tro. Sedan åkte jag hem till mamma.
Det blev att busa en hel del med lillebror och efter ett tag bar det iväg mot k-sjön.
Det blev att träffa Danial och Adam där.
Blev solning och ett halvt ofrivilligt dopp. Men det var var väl trevligt. Lite färg på kroppen om inte annat!

Middagen idag blev grillat med potais/chips/pommes liknande saker. Men det var riktigt gött må jag säga!
Efter måltiden blev det att träffa Matilda och Marcus. Riktigt spännande.
Och om inte så var det väldigt trevligt att se dem båda (:
Blev även att träffa Adam en sväng lite senare. Även det trevligt!
Annars så har inte så mycket mer hänt idag. Har njutit av solen helt enkelt! :P


Lyckades hinna med tre ombyten idag. Känns ju rätt bra, dock blev tvätthögen större..:P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0