Peter pan, så himla bra

Hejsan! (:

Med tanke på att min skoldag inte var så värst lång så blev det att spendera dagen med Melissa.
Först blev det att köpa biljetter till Revyn som är nu på Torsdag.
Måste säga att de biljetterna är dem fulaste jag sett. Men men, inte ska jag klaga inte ^Haha
Ska gå tillsammans med Jocke. Och bangar han så jävlar..! :P Haha, nej men han måste!

Efter biljettköp och lite prat blev det hem till Melissa.
Det blev att titta på Peter pan den otecknade, när Peter är vuxen. Riktigt bra film må jag säga. En skvätt tårar lite hit och dit, men det får man(a
Det blev även att äta mat och handla. Köpte med oss Chips och dipp, riktigt gött! Så nu är jag proppmätt^¨
Annars så har inte så mycket mer hänt idag. Tanken slog mig att jag skulle träffa Jasmine en sväng, men jag orkade inte ta mig in till stan. Så det fick va :P


Är inte så sugen på att stå ansikts modell idag, så det får bli the lips...
Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och snoka i andras liv på facebook och sedan blir det en go film^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0