Party stars!

Hejsan!

Gårdagen var minst sagt farfylld.
Jag började min dag klockan 13.00 och avslutade den inte försen 08.00 i morse.
Ganska lyckat måste jag säga!

Först var det mitt projekt arbete som blev ganska lyckat. Lite okass planering, stressen tog över och liten publik. Men annars så gick det galant. Jag hoppas alla hade trevligt iallafall :)
Därefter blev det att stressa bort till Kviberg till någon lokal där man grattade kusinen som tagit studenten. Åt gott och träffade släkten, riktigt trevligt.
Senare blev det hem till Tobbe med goa gubbar och körde på hela kvällen/natten. Även detta väldigt trevligt.
Så som sagt, Gårdagen/natten/morgonen var allt annat än lung. Men det var kul! ohyees.

Klev inte upp försen 17.00 idag då jag blev väckt av att telefonen ringde. Men det var väl lika bra.
Passar lillebror förtillfället som även har somnat. Så jag ska ta mig en go dusch och sedan blir det väl ut på äventyr?
Vi får se hur kvällen avslutas.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0