Party party!!

Hejsan! (:

Ibland så kan livet vara underbart, ibland kan det vara ett rent helvete.
Men idag så är livet rätt så bra. Har varit på ett toppen humör och har inte klagat så mycket idag^
Känner mig duktig:P Nej men har verkligen varit på topp!
Inte en gnutta alkohol i kroppen men känner mig ändå full på livet. Eller säger man så? Haha! En bra kväll helt enkelt! Spenderade min kväll med Melissa, hemma hos Melissa. Flummat, lekt, busat, sagt hejdå till en utav valparna, ett känslomässigt hejdå. Nej men vi har hunnit med mycket samtidigt som vi inte har gjort någonting.
Haha. Men vi har då kul :P
Förövrigt så har faktiskt inget mer hänt idag xD Men som sagt, vi har kul (;
Sedan så behövs det en ordentlig städning på mitt rum. Rena sänglakan i morgon, mums! Sedan får det bli rensning på saker som inte behövs, används. Funderar också på om man borde plugga (?) och om inte annat slänga ihop en tavla eller två^
Yes yes, får se vad morgon dagen har att erbjuda. Man kan ju alltid hoppas på något trevligt^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0