Nu deppar vi...!

Hejsan! (:

Jag lyckades ta mig upp för att komma i tid till plugget.
Dock någon jag gärna hade skippat!
Började dagen med Nationella prov i Matte A.
Första delen gick bra, känndes det som iallafall. Andra delen däremot gjorde jag bort mig totalt!
Råkade räkna medianvärdet istället för medelvärdet, hej ig hej! -.
Blir så jävla arg på mig själv.... Det där jävla provet förstörde hela min dag.
Sedan så var det ju inte bättre med lite pms också. Fine den har upphört nu, men själva grejen.
Så jävla blää!
Sedan så ryker mina naglar idag också, inte gått utan naglar på ett halvår. Kommer känna mig så jävla naken vah;O
Så idag är jag helt depp! Så jag ska insolera mig, eller hitta någon som vill insolera sig med mig, och tycka synd om mig själv och titta på en deppig film. Yes, inte min dag helt enkelt! :(
FML!!!!!!!!



Tur att jag har Melissa som kan pigga upp mig iallafall, fast bara lite, bara lite just idag..
Hejsvejs omvärlden, ses om ett par timmar eller om tjugo år.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0