Nu ber vi

Hejsan! (:

Känner mig fortfarande bakis från igår/natt/morgon. Men jag hade trevligt, så varför klaga?
Dock så känns det ju i både kropp oh hövve att det gick lite väl fort igår.
Men men, det blev iallafall att ta sig till kyrkan en sväng. Körde en powernap under prästens tal, lyckat!
Men tjötar han så länge som han gjorde får han skylla sig själv faktiskt. Nej men okej förlåt, men huvudet var inte på skaft idag kan jag lova. Men det var mysigt, gudstjänst tillsammans med Melissa. Det kanske inte är det roligaste, men det är avkopplande.
Efter vårat kyrkbesök blev det ner till ica för att köpa lite gott. Sedan blev det att bege sig hemmåt. Känner att jag inte varit hemma så mycket denna helg, så a, lever livet i fulla drag?

Med tanke på att det faktiskt är morsdag idag och Denise är kass på att köpa presenter så blev det choklad och vinerbröd till morden. Hon fick även en fin post-it lapp, hennes ungar är nämligen så fattiga (eller glömska) så det fick bli det fina kortet(y Det blev även att äta diamtårta tillsammans med syskonen då min kära mor inte ville ha. Så vi behöll den för oss själva!

Med tanke på att jag inte är så kry, så tänkte jag gosa ner mig med en mysig film, om jag orkar.
Sedan så är det sängen för min del. Yes, natti natt!^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0