Mysilipys

Hejsan! (:

Känner att denna dag fick sig iallafall något positivt. Fast nej.
Men jag hittade iallafall hem till Adam som fick hålla mig sällskap mitt upp i mina småbarnsfasoner.
Men ibland får man ha sådana dagar. Ett tag kände jag att jag skulle bryta ihop och lägga mig ner och gråta. Men det behövdes inte. Eller jo det skulle behövas, men jag gjorde det aldrig.
Istället blev det att titta på Entourage. Yesbox!
Helt okej kväll ändå, dock kunde ju mitt humör varit lite bättre...
Men idag fick jag faktistk vara lite deppig av mig, haha stackars Adam xD
Men men, nu ska jag tjocka mig tillsammans med syster då hon köpt hem lite godis.
Sedan ska jag lägga mig och glo en film och tycka synd om mig själv..Yes!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0