Lilla göteborgsvarvet

Hejsan! (:

Denna dag blev inte alls enligt mina planer. Istället blev det att kliva upp sent och sedan ta sig in till stan för att möta upp släkt och heja på en utav små kusinerna som var duktig och sprang varvet. Rikitg söt må jag säga. Så duktig så!
Så det var största höjdpunkten idag. Så det var riktigt trevligt!
Efter det blev det att gå på gudstjänst i furulunds kyrkan. Trevligt även detta.
Därefter blev det hem till Melissa en kortis och sedan hem.
Regnat har det då gjort, det spö regna när vi skulle hem från kyrkan, så man kände väl sig inte sådär jätte fräsh..:P
Haha^ Men regn kan väl vara kul det också(;
Annars har inget speciellt hänt idag.
Funderade på att öppna matteboken, men den tanken slogs bort väldigt fort. Istället funderar jag på en mysig film.
Men får väl se hur det blir.
Har varit lite duktig idag också. Har hittils bara rökt två ciggaretter idag, det blir antagligen en kvällcigg också. Men känner mig faktiskt lite extra duktig då jag inte tog min första ciggaret försen vid fem tiden och då hade jag ändå varit vaken i tre - fyra timmar. Annars brukar jag ha lite problem om jag inte får i mig min morgon cigg. Men idag så gick det prima^
Kände att jag var tvungen att skryta lite:P
Nej, film var det ja...?


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0