ladda till max!

Hejsan! (:

Idag har varit en bra dag. Dock lite för mycket blåst, men annars en riktigt go dag!
Har varit ledig idag, fått lite plugg utrett. Känns ganska gött!
Har varit största delen med Melissa idag. Har haft riktigt trevligt! (:
Vi handlade, varit lite halvt galan, skrattat, busat, ja mer kan man säga?
Har iallafall haft en härlig dag idag!

Har nationella i morgon i matte A. Vet itne riktigt hur det ska gå då jag inte pluggat på matte på en månad då jag varit för lat. Sedan är ju inte min lärare den snällaste heller, så jag får väl se hur det kommer att gå.
Jag ska kliva upp om minder än sex timmar, så jag har lite att jobba med när det gäller sömen. Men det ska nog gå bra... Hrm, inte varit i skolan sedan fredags... Så ja, undrar om jag ens hittar? Haha nej men det gå säkert bra. Det ska gå bra!!


Fuck u bitch!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0