Jag ser golv och rena sänglakan...

Hejsan! (:

Denna dag har som sagt gått åt till städning.
Måste säga att vi varit riktigt duktiga!
Dock vet jag inte hur länge detta kommer hålla, men man kan ju alltid hoppas.
Nu har vi iallfall ett rent golv, nya sängkläder, ordning i hyllorna och en ny duschad Denise. Det kan inte bli så mycket bättre. Dock skulle ju en myskamrat suttit fint, men jag får nöja mig med nallebörnen sålänge:P
Nej men seriöst, vi har varit riktigt duktiga idag!!
Nu kan jag till och med bjuda hit någon utan att behöva skämmas över hur det ser ut på mitt rum iallfall(;
Riktigt duktiga har vi varit!
Måste bara få skryta då det inte händer så ofta att vi faktiskt städar. Och göra det lite då och då är ingen mening. Därför drar man i högsta växeln och kör allt på samma gång, därefter kan man försöka hålla det så rent som möjligt efter det. Yes yes, vi är grymma! Wohoho! ¨^


Med ett leende på läpparna kan jag nu krypa ner tills sängs och göra allt i min makt att hinna i tid till i morgon då det börjas med ett Nationellt prov i Matten... Yes yeS!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0