Häst tokig

Hejsan! (:

Jag fick från ingenstans en känsla av att jag saknar hästar. Jag känner mig som ett litet barn igen och har blivit häst tokig! Har en svag liten impuls känsla av att sätta upp massa affisher på väggarna med hästar på och drömma mig bort. Åh, jag vill ut och rida, rida bort på en häst och bara få känna känslan av att vara fri.
Jag har blivit häst tokig!

Medans jag bablar på om mitt återfall av hästar så kanske ni undrar om jag slagit i huvudet eller något liknande, men jag kan inte hjälpa det!
Dagen/kvällen har iallafall spenderats tillsammans med syster. Vi bestämde oss för att sätta oss på altanen och grilla lite marshmallows. Återfall av att det ska vara varma sommarnätter och rosablå himmel. Även fast det inte var detta så lyckades vi kanske bra ändå. Mysigt var det om inte annat^ En kopp te fick även drickas!
Annars så har inte så mycket mer hänt idag. Har bara tagit det lugnt och hoppats på bättre tider. Resor har planerats och lite lägenhetsprat har även kommit på tal. En intressant kväll som har varit väldig trevlig(y


Tvångskärlek, men gud vad jag älskar dig lillebror<3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0