Göteborgs hjulet

Hejsan! (:

Kan ta och börja med att min skoldag var då inte lång!
Åkte till plugget så att jag var där vid tio tiden då vi började. Det visade sig att ingen kunde komma åt internet i hela huset så vi behövde inte sitta kvar. Så vi hade lektion i en kvart. Värt? eller inte -.
Pratade även mede Engelska läraren så fick gjort mitt muntliga Np i Engelska A. Det gick väl okej. Hade ju hoppats på att min lärare skulle varit lite schystare, men ikke! Godkänt är bättre än inget iallafall, så jag får väl nöja mig.

Efter "skoldagen" blev det att åka Göteborgs hjulet med släkten. Riktigt mysigt, dock tror jag att det skulle varit bättre att åkt den på kvällen. Tyckte inte det var sådär jätte roligt, men ah, inget jag rekomenderar. Men nu har man gjort det iallafall :P
Därefter blev det för våran del att ta oss mot partillecentrum för lite mat. Det blev att äta sushi. Riktigt gott!
Sedan blev det hem till Melissa. Myste lite med valparna såhär utifall att^
Sedan blev det att bege sig hemmåt.
Inte så mycket hänt eller kommer hända. Så jag funderar på att gå och lägga mig tidigt. Jag borde egentligen ta en titt i matteboken då det är Nationellaprov i morgon. Men jag har ingen lust..


Jag tror jag kärat ner mig i den där jackan ...
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0