Bebisarna

Hejsan! (:

Idag blev det som sagt ingen skola för mig.
Och det där med att straffa mig själv med läxor gick inte heller så bra.
Det blev ut och njuta av solen istället. Yes, mycket bekvämare och behagligare^

Blev att träffa Viktor en sväng på förmiddagen. Blev lite tjöt vid k-sjön.
Efter det blev det att träffa Melissa.
Tog ut deras små valpar på en liten kisstur, bustur och annat skojsigt. Måste säga att de är riktigt söta!
Sedan blev det även en sväng ner till Ica.
På hemvägen sedan så fick jag sällskap med min syster då hon precis hade slutat. Känndes riktigt gött att slippa åka bussen själv (:
Förövrigt så har inte så mycket hänt idag. Har en grov huvudvärk som vägrar upphöra.
Men ska ta och ge mig själv lite sömn så får jag se i morgon om den släppt.
För det måste den då jag ska skriva Np i morgon... -.


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0