Allt detta bök..

Hejsan! (:

Trots den långa listan med skoluppgifter som behövs göras har jag ändå tagit det hyfsat lugnt.
Sov en eftermiddagslur förut, kan meddela att var behövdligt! Annars skulle jag nog inte veta vem jag var för tillfället.

Efter min lille sovlur blev det att äta lite mat och sedan var det bara att ta tag i pluggandet.
Har iallafall fått gjort lite. Dock var det inte så mycket som jag trodde, uppgifterna har bara tagit sjukt lång tid att göra.
Har iallafall fått skärpeuppgiften klar, suttit och redigerat den.
Har gjort klart diktanalys och skrivit tre egna.
Så lite har jag fått gjort iallfall. Dock är det mycket kvar + att det kommer nya uppgifter snart..
Så a, jag har som sagt lite att jobba med.
Dock är min helg uppbokad så vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Men det får jag ta i tu med då!

Hann träffa Viktor en sväng mellan allt läxläsandet.
Gött att fått rört lite på sig iallafall^

Min dag i morgon ser inte så ljus ut den heller.
Först är det skola och sedan blir det att passa lillebror hela dagen fram till nio.
Så om det är någon som vill vara med och leka så får den gärna det! :P
Från tre till nio..-. Men det är pengar det med.
Mobilen har börjat leva sitt eget liv också. Skärmen blir helt vit och den gör lite som den vill.
Dags för en ny  kanske? :(
Vill inte, jävla shit!
Sedan så har jag tydligen lyssnat klart på min spotify timmar också.Känns ju bra :(
Orkar inte, varför ska allt hända på en och samma gång för...?!


Köttbulle hej!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0