Två timmars prov

Hejsan! (:

Denna dag känns som om tiden stått stilla samtidigt som den  har flygit förbi. Jag blir lite smått förvirrad!
Skoldagen var om inte annat väldigt seg! Först blev det namnpresentationer (?) på svenskan. Man skulle skriva sitt namn på tavlan, för,mellan och efternamn. Berätta varför man heter som man gör och vad namnen kommer ifrån. En ganska intressant uppgift men samtidigt väldigt annorlunda!
Det blev även att skriva provet om Arbetsmiljö och säkerhets. Kan ju säga att jag har verkligen inte den blekaste aning om hur det kommer gå. Jag svarade på allt, dock halvkassa svar då jag gissade på det mesta. Men jag satt ändå ut nästan hela tiden d.v.s två jäv*a timmar! USH! Så jag har som sagt ingen aning om hur det kommer att gå. Jag hoppas iallafall på ett Godkänt. Och om inte så är jag riktigt kass! Men det märker vi väl om sisådär två veckor(y

Efter prov och plugg åkte jag för att träffa Melissa. Alltid lika knasiga. Vi lyckades hitta något trevligt tvåmans spel som vi sätt och spela. Riktigt intressant! =p
Därefter blev det att bege sig hemmåt. Åkte hem vid halvsex tiden så jag har inte hunnit göra så mycket förutom att äta. Och jag har upptäckt att det tar sjukt lång tid att äta. Har man inte bråttom och man pratar och äter och pratar och äter, då har ju för sjkutton en timme gott. Eller är det bara jag som äter långsamt? Nej men allvarligt, en timme? Inte okej! Antingen så äter jag jätte långsamt eller så äter jag jätte fort. Antingen det ena eller det andra. Jag kan aldrig vara något mittimellan. Funkar inte riktigt så. Nej men det är illa det! Det är jobbigt att tugga maten också! Någon mer än jag som tycker så? Nej men ush, hade det inte varit för att mat är gott hade jag aldrig tagit mig tiden att äta! (y

Är jätte trött! Det där med att skriva ett prov i två timmar tog stryck på mig. Känner mig helt slut!
Tanken har slått mig att jag kanske borde ta en powernap, men risken är stor att jag sover iallafall en timme. Och det känns inte så värt då jag endå måste ta och lägga mig om ett x antal timmar. Så för tillfället sitter jag nu med en kopp kaffe och hoppas på att jag håller mig vaken. Ganska mycket bättre än energidricka iallafall! (Y
Så jag ska leva på kaffe i en timme nu så att jag inte somnar. Sedan får jag se vad som händer. Jag borde egentligen ta tag i lite plugg. Men just nu så orkar jag inte! Funderar starkt på att dra ihop några och köra på en lill lördag, det är ju faktiskt Onsdag. Om inte annat så hade det inte suttit fel! Vi får se hur det blir!




Skeva bilder
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0