Totalt misslyckande

Hejsan! (:

Jag kom precis hem från Melissa. Härligt att hon börjar komma på bättrings vägen!
Idag hade deras små valpar vuxit så att jag fick både klappa och hålla i dem. Riktiga godingar! Melissa med såklart (;

När jag klev innanför dörren känner vi en slags knasig lukt. Det luktade hembakat.
Dock vet jag inte riktigt vad bagaren i huset hade gjort men jag tror att det gick ganska så galet!
Han påstår att minstingen i familjen hade "hjälpt" till att det hade blivit lite kaos.
Kanske inte det snyggaste muffinsarna men dem smakar helt okej. Men det hade ju varit kul om dem inte hade sett ut som missfoster. Men men, alla ska vi göra misstag! HAHA (Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0