Studierna kommer före allt annat!

Hejsan! (:

Jag lyckades härda ut hela skoldagen, trots att det känndes som om hela huvudet skulle sprängas.
Det är meningen att jag skulle ha pluggat hela dagen idag då vi ska ha ett stort prov på onsdag. Dock så är jag tyvärr en sådan elev som gärna skjuter läxhögen åt sidan och roar mig med annat... Inte det bästa, men det bara blir så!

Efter skolan blev det iallafall en snabb sväng till Melissa. Kände att jag var tvungen att få göra någonting idag och inte bara plugga... Så då blev det som det blev!
Jag har även hunnit se panamor activity1 med Esmeralda. Kan säga att den filmen är bra seg! Dock så flög på jag och Esmi när "anden/spöket" kom fram. Så det där om att den filmen ska vara så fantastisk kan jag då inte hålla med om! Tycker den var ganska lam och inte speciellt läskig egentligen. Men alla har vi olika smak!
Dock så ser jag helst inte om den då jag har väldigt svårt för sådana där filmer..


Arbetsmiljö och säkerhet. Absolut inte något som jag är speciellt intresserad av...


Nu bli det att hugga in med pluggningen-.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0