Sömnlös natt..?

Tjenixen! (:

Det där med att 90 sidor text skulle läsas idag vet jag inte riktigt vad som hände på den fronten.
Jag kom till sida 16, sedan gav jag upp. Och varför gjorde jag det? Det var ju riktigt dumt!
Men kanske var det för att jag inte orkade mer, att jag fick tankar på annat, att jag helt enkelt inte orkade mer.
Ett prov som man verkligen inte vill eller orkar plugga till! Ett väldigt tråkigt prov, dock måste man sätta Godkänt på provet, annars har hela kursen varit åt helvete! Så det suger ju lite. Men vi får väl se hur det kommer att gå, det är ju en dag i morgon också!

Klockan är snart halv ett och jag har fortfarande inte lagt mig. Jag ska upp om mindre än sex timmar.
Jag känner att morgon dagen kommer bli en tuff dag!
Nu ska jag börja göra i ordning mig så att jag iallafall kan få sova mer än fyra timmar!


Något gick ju snett? Bruden är då inte trött kan jag lova!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0