Sleten brud

Hejsan! (:

Upptäckte att det där med att plugga inför prov kanske man borde börja med en vecka innan prov dagen och inte dagen innan. Jag är sjukt stressad över provet men jag får ingen ro i kroppen så att jag kan sitta och plugga.
Ingen härlig kombination...
Så nu sitter jag och sliter för fullt och försöker få ner allt på papper, men även detta är en utmaning.
Det kommer gå åt helvete i morgon... Funderar starkt på att göra om det (om man nu får lov att göra det).
Ush och fy o blä! Orkar inte -.
Sedan ska vi ha någon redovisning i morgon också, Känner mig inte alls förberedd för det heller.
Men vi får väl se hur det går.


Känner mig jätte sliten o bara blää!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0