Sängen@Denise

Tjenixen!(:

Jag tänkte att jag skulle krypa till sängs och hoppas på att klockan inte ringer flr tidigt.
Nej ush! Jag känner verkligen inte för skola i morgon. För jävligt helt enkelt. BLÄ!!
Men med tanke på att det är en kort skoldag så får man ju hoppas på att dagen går fort.

Jag hittade även min tappbortade kudde. Ska kännas riktigt gött att få sova i min egna säng med min egna kudde. Underbart! Fast det kan ju vara mysigt annat också, men helt klart inte samma grej.

Nej nu måste jag sova innan jag får söndagsångest eller ska vi ta och säga måndagsångest?
KÖsshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

tappbortade? hahaha.. så söt

2011-03-21 @ 03:03:34
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0