Oväder på g?

Tjenixen! (:

Idag har det varit ett förfäligt väder. Igår var det så gott som vår och idag så rasade snöflingorna ner.
Ja vädret kan då vända snabbt, jävla humörsvägningar där!
Snökaos och regn, det vill vi inte ha! Vi vill ha sol och bad, ohja, sommar!!

Idag var man nästan ledig. Hade schemadag idag så alla lektioner var inställda och man behövde bara gå om man missat något i plugget. Så det var riktigt gött!
Istället för min skola så blev det att hälsa på min gamla. Eller rättare sagt, jag skulle träffa Melissa och hon hade inte slutat än. Då blev det att störa henne på sin lektion istället^
Efter att Melissa slutat blev det att röra sig hem till Felicia och tjöta lite med henne, sedan blev det att åka till Allum för att handla lite. Efter det blev det hem till Melissa.
Det blev att dricka te och äta macka och prata strunt, Japp! Så kan man också göra (;

Annars så har inte så jätte mycket hänt. Jag tänkte ta och nana inom kort för att orka med en lång skoldag i morgon. Vi får se hur detta ska gå..
En kopp te är iallafall ett måste. Så nu ska jag njuta lite av mitt heta te =p


Rött är en fin färg..!
pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0