Nu gick det för långt

Tjenixen! (:

Denna fredag har varit helt meningslös. Jag höll på att få ett litet samanbrott förut men jag lyckades repa ihop det lite med en kopp te. Te hjälper en mot allt! Iallafall nästan..

Jag har bara suttit vid datorn idag. Har inte gjort så mycket mer. Känner att mitt liv suger ganska hårt just nu.
Åt helvete med det mesta om jag får lov att säga så!
Jag har till och med pluggat idag. Och det känns då inte okej, dock är det rätt gött att fått två uppgifter jag legat efter med inlämnat. Men själva grejen! På en fredag? Hallå nej, det funkar ju inte riktigt så! BLÄÄ :(
Nu ska jag glo film och fortsätta tycka synd om mig själv!


Kösshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0