Naglar

Tjenixen!! (:

För er som missat och är nykomlingar så älskar jag att få mina naglar iordning gjorda.
Jag har hållt på med detta ett tag och något som jag inte ångrat för en sekund. Möjligtvis när naglarna blivit så långa så det är jobbigt att öppna tuggumipaketet. Men bortsett från det så är det något jag tycker folk bör unna sig själva med. De som kan, tål och inte har ett yrke som hindrar en. Absolut något som känns lite extra speciellt. Framförallt när man får en färg som man känner sig ganska unik om. Alltid lika spännande!
Min nagelteknolog finns i Partille, dock inte vid centrum utan gör det privat. Hon tar 300:- och det är Gelé som material.
Jag tycker iallafall hon är jätte duktig och om man får tid, eller helt enkelt känner att man behöver unna sig något så är detta en rekomendation! Kontakta mig via min blogg eller på annat håll så lämnar jag telefonnr till er =P




Denna gång blev det gröna naglar. Väldigt färgstarka. Men man måste ju sticka ut på något sätt! (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0