Lugna nerverna

Hejsan! (:

Jag känner mig sådär lagom stressad då jag vet att det ligger ett tungt prov framför mig. Men frågan är hur jag ska lösa detta och hur jag egentligen ska hinna? Det är lite mycket just nu!

Jag måste även hinna få lite sömn innan morgon dagen och det är inte heller så lätt. Jag lyckas få sova sex timmar i natt om jag har tur, dock gissar jag på fem.
Sedan så är det en lång skoldag i morgon. så jag kommer vara helt slut efter skolan, dock så måste jag plugga.
Blä nu blev det jobbigt!!

Var ute och gick en promenad med syster förut. Rätt gött faktiskt! :)
Nu ska jag försöka sova då jag ska upp om några timmar -.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0