Lika kallt som på istiden?

Hejsan! (:

Idag försov man sig men trots det lyckades jag komma i tid till lektionen(Y
Dock känndes denna dag helt onödig! Första lektionen satt man bara av då jag var färdig med uppgiften och det skulle inte vara "redovisning" försen i morgon, så det känndes lite onödigt..
Andra lektionen, och där med sista för dagen, så skulle vi filma. Och jag som alltid har lika tur när det gäller filmkameror så fick vi med oss en kamera utan minnes kort(Y Bra jobbat där!!! -.

Kanske känns det som om våren är påväg, men ack vad det ska vara kallt!!
Jag fryser ihjäl ute! Blåsigt är det också.. Linnea och jag var nära på att blåsa iväg förut ;o haha^
Trots kylan och blåsten så är det faktiskt rätt härligt ute... det är ju trots allt snart vår/sommar :D


Nu tänkte jag ta mig en powernap, Ohyeea!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0