Kidz hits

Hejsan!! (:

Skolan idag har varit händelserik och ett par goa skratt har brutit ut. Haha! Så himla goa!
Idag hade vi foto på schemat, mycket trevligt. Det blev en del goa foton.
Vår matte lektion var kaos enligt min lärare, men vafan, lite får hon väl tåla?
Haha! En trevlig skoldag helt enkelt!

Kom precis hem och jag sitter på altanen då jag hittade resten av familjen steka i solen. Ser rätt gött ut och jag tänkte att jag minnsan skulle hålla dem sällskap.
Riktigt härligt väder idag, dock så blåser det något förjävligt! Men det får man väl låtsas som om man inte märker av. Dock lite svårt att inte märka av blåsten då håret kommer rakt i ansiktet!
Men nu ska jag ta och njuta lite av solen och gotta till det!


En cool bild, lillebror lånade ut sina solglasögon till mamma. Det ser ju inte så dumt ut... HAHA!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0