Inte ska vi glömma vårt förflutna

Hejsan! (:

Det var en helt okej dag i plugget. Dock väldigt långtråkigt. Fick inte gjort någonting. Men det är väl så det ska vara, eller? :P Nej men fy på mig som inte gör uppgifterna som lärarna delar ut, dock klarar jag ju mig hyfsat bra ändå ;)

Efter skolan blev det att åka till min gammla skola för att söka jobb. Vi får se hur detta går. Man kan ju alltid hoppas, och om inte annat så skulle det vara riktigt mysigt att få jobba med dem små. Så himla söta!
Nu när jag är hemma så tänkte jag leva rövare och inte få så mycket gjort. Funderar starkt på att glo en film. Och ja jag vet att det är fint väder ute, men jag pallar inte!





Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0