Glömde ställa klockan..

Tjenixen! (:

I morse rusade tiden iväg. Klockan ringde alldeles för sent, eller ringde den överhuvudtaget?
Jag försov mig i alla fall! Förjävligt.. 100% närvaro den här månaden kan vi ju glömma!
Eller så har lärarna varit "duktiga" och glömt att fylla i närvaron, man kan ju alltid hoppas!
Har inte fått något gjort då jag varit lite halvt galen. Men det får man lov att vara.
Vi fick iallafall sluta tidigare idag. Så det var riktigt härligt!

Vi får inte glömma det fina vädret!!
Dock så blåser det så himla mycket så att man tror att man ska blåsa iväg.
Håret i ansiktet och man ser inte,men det är väl så det ska va ? Jaja, solen skiner iallafall!

Det är meningen att jag egentligen ska plugga nu. Men jag orkar inte!
Jag är helt slut... Och jag som inte ens gick hela dan i skolan. Herregu, jag skulle varit helt död!
Haha, men en powernap och sedan får man väl se vad dagen har att bjuda på?




Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0